Friday, November 4, 2011

result ohh result.

hello peeps ! oke,i'm sure most of us are students.am i right ? semalam adalah hari yg menggerunkan apabila result bagi pelajar diploma diumumkan. Gerun kot nak buka portal rasmi unisza. Terketar-ketar tangan beta nak tekan button 'enter'. Guess what i got? JENG JENG JENG. alhamdulillah, result yg aku dapat kali ini amat memberangsangkan dari semester2 yg lepas. Syukur kpd Ilahi yg telah emndengar doa2 ku. *ceh giteww ! takde lah,aku berterima kasih sgt kepada Tuhan yg maha Esa. Syukur kpd Nya. Inilah yg terbaik dr aku. I've done my best and usaha aku setimpal dgn ape yg aku dapat kot. Thank youu a lot to my friends yg support aku,yg bagi aku semangat untuk siapkan AVA dan lesson plan aku. yeah,as we know,aku kan PEMALAS. Terima kasih juga kpd students aku yg sgt2 behave semasa lecturer aku datang observe. AKU SAYANG STUDENTS aku sangat sangat. They were very cooperative. Untuk ibu dan ayah yg sentiasa bagi sokongan dr belakang,thanks a load. Walaupun diorg tahu anak diorg tidak berminat dalam bidang pendidikan ni. even though i've got ape yg aku nak,tak bermaksud aku boleh goyang kaki. Semester depan adalah semester akhir untuk aku sebelum habis nya diploma. So,i've to struggle a lot to maintain apa yg aku da dapat sekarang nih. oke,c ya next time. bye !

0 comments: