Saturday, January 7, 2012

hati yg sedih.

TAMAT. thank youuu. :D

saje je nak guna perkataan tamat tuh.hari ni,aku nak cerita serba sedikit keadaan2 yg lately nih buat aku rasa sedih.

FIRST. sumpah aku rindu zaman kanak2 aku.mama (my grandma) yg jaga aku since i was 1 year old till 3.mama meninggal sebab breast cancer. aku menangis bagai nak gila though at time i was just 3. aku sgt rapat dgn dia. aku sgt manja dgn die. sampai hari ni,aku sgt terasa kehilangan dia. waktu kecil,aku ade 2 bestfriends. kami membesar bertiga besama sama. mama yg jaga kami. they 're both boys. AMIN dan AFIQ. whre the world are you guys ? korang tau tak,ejan rindu korang sgt2. lepas mama meninggal,amin terus pegi sarawak,ikut ayah die keje kat sana. afiq pulak masuk tadika.fyi, afiq is 4 years older than me. amin and me have the same age. sejak tu,aku dah tak pernah jumpa amin lagi dah. afiq pulak,duduk depan taman aku je tp bila msg2 da meningkat dewasa,msg2 malu nak bertegur sapa. afiq,knape kita tak bole baik mcm kite kecik2 dulu ? 3 years ago,aku dapat berita amin balik melaka after her dad's died. tp tak pernah sekali pun aku jumpa die.mybe ktorg prnah terserempak kat mana2 tp dah tak cam muka.ye la,it has been years ktorg tak jumpa since dia pergi serawak.dan tadi,aku dapat berita afiq nak kahwin hujung tahun ni. sungguh tak percaya,kawan baik aku zaman kecil dah nak kahwin ! guys, korang tahu tak,betapa aku rindu nye kat korang ? korang ingat tak dulu mama selalu mandikan kita sama sama ? kita duk main main air sampai mama marah ? ingat tak kita main mainan yg ayah belikan sama sama ? kita duk berebut kuda mainan yg ayah belikan tu ? ingat tak sume tu ? betapa aku rindu kat korang,Tuhan je yg tau. :'( 

SECOND. yes,i admit. sejak 2 menjak ni aku memang rapat dgn sorang mamat dia. my friends call him 'abg polis' sbb nye,dia polis lahh. kami memang rapat fer the time being. FINE. die dah brape kali ajak aku declare tp sumpah aku tak bersedia.bukan aku tanak,aku nak sgt2 tp aku belum fully in love with him.memang aku dah rasa syg tu tp aku takut. aku takut jadi macam sebelum2 ni.memang aku nak declare jgk,sape la yg taknak kalau ade boyfriend kan. sape la yg tak ade org care pasal kita kan.itu lah yg aku nak. dah setahun lebih aku takde sape2. aku sunyi ! aku bukan desperate tp aku rasa kosong. tiap2 hari die akan call aku,text aku.tp mungkin die ni lain sikit.kadang2 aku agak terasa dgn dia sbb kadang2 die tak sedar ape yg die cakap.yes,memang aku dak bagitahu segala kekurangan aku tp still,im not ready yet.aku taknak jadi macam aku dgn fir. 3 tahun bercinta,lepas tu trus takde pape.aku pun taknak jadi mcm aku dgn shahir.bercinta bagai nak rak,tiba2 ktorg terpaksa act macam ktorg tak pernah kenal.putus cinta tu sakit tahu tak ? itu lah yg aku taknak.PUTUS CINTA.aku takut benda ni jadi lagi.kamarul,i bukan taknak kat u tp bg i masa oke ? i tahu u boleh tunggu i.i admit,i dah mula rasa syg kat u tp bg i sikit masa lagi untuk kumpul kekuatan ye.i just nak cari masa yg sesuai untuk kita.and i have to say this,kadang2 aku menangis bila aku terasa dgn dia.

THIRD.nanti lahh aku cerita lagi.till then,bye. !


_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://html.expresso.me/smileys

0 comments: