Sunday, June 26, 2011

camping at SK Teluk Ketapang. :)

act,camp ni utk badan2 beruniform skolah yg disertai oleh murid2 darjah 6 je.camp ni telah dilaksanakan pd hari khamis,jumaat dan sabtu.alhamdulillah,name aku tak tersenarai utk bertugas di perkhemahan itu.so,hari khamis tu mmg aku tak dtg lgsg.aweyn dan tikah je yg pegi.bile diorg balik kampus jumaat pagi,diorg pegi skola semula jumaat ptg.ha,timr jumaat ptg tu,aku join diorg.ye,mmg name aku takde dalam list tp i'll feel bad if i don't go there.kami pergi sana pukul 5 ptg.sampai2 je,ade la ckgu2 kat ctu yg suro aku makan.aku malu sbnarnye tp bile sume ckgu kat ctu da pakse2,aku pun makan je laa...lagi pun,rezki jgn ditolak. (: malam tu plak,ade malam kebudayaaan,agak best la jgk sbb diorg baru skola rndah kan.so,i didn't ask much from them.the progrrame at that night end at 12 am.kami guru2 yg ade pd malam itu dihidangkan dgn sotong celup tepung.best gile weyyyyy.lepas abis makan2,cuaca plak wat hal.ade la sorg ckgu tu arahkan semua budak kemas brg2 diorg,bwk masuk dalam klas dan semua org kena tido dalam kelas termasuk lah guru2 yg ade.eishh,betapa tak slesa nya tido kat dalam kelas tuu.sakit badan.plus,aku takut sbb kwasan skolah tuu sgt menyeramkan,lg pun,aku tak bole tido bile ade budak yg mengigau.tgh2 tido,die ckp sorg2.adoiii,tak bole blah btol.aku,aweyn dan tikah mmg susah sgt nak lelap.at last,pkul 2 lebey,kami  terlelap.pkul 5 pagi plak kami dikejutkan dgn suare ckgu prmpuan yg terjerit2 sbb kjutkan ktorg.act,die bukan jerit kat ktorg tp die jerit kat budak2.bukan senang nak kejutkan diorg.then,kitorg pun pergi smyg,mndi dan siap2.pkul 7 pg,ktorg siap.tp,majlis penutup tu akan berlsgs pkl 10 pg.ha,ape yg ktorg nak wat selama 3 jam tu??haishhh,mmg la bosan,then ktorg pun berjalan keluar skola utk cari gerai,nak brkfast la knon.lepas brkfst,ktorg lepak kat ctu smpai pkl 9 lebey.ktorg bace sume suratkhabar yg ade kat ctu.da pukul 10 lebey,berlgsg lah acara penutup tu.kami guru2 praktikal pun dapat cenderamata tu.aku harap lepas ni tak kan ade lg camp kat skola tu.aku nyampah nak pegi.sory korang,aku mmg tak ikhlas nak pegi sana.




0 comments: