Tuesday, November 8, 2011

comel comel ajeee. :)

setiap manusia akan melalui zaman kanak2 nya.lagi comel bila kita jadi BAYI kan? semua org nak peluk,nak cium.bila birthday,ramai2 nak bagi hadiah kat kita. as for me, i had my great time during my bayi time. bila tengok balik gambar2 lama, aku berkata dalam hati 'comel jugak aku ni' hekhek.gila prasan kan? dulu masa baby, ibu ayah banyak belikan barang mainan yg sesuai dgn level "bayi" tu. ni antara barang mainan yang pernah aku ada dulu.



korang ade tak dulu?hihih



\
ni lah yang ayah aku guna untuk mengendong aku bila ktorg keluar jalan jalan. *comel kan ? (:


ha dulu aku ada beg ni tapi skang tak taw kat mana.ibu will use this bag everytime ktorg nak pergi jalan jauh.kegunaan beg ni ialah,letak botol susu,susu,air masak dan seangkutan dgn nya.


nak tengok aku masa zaman kecil dulu?haaa ni lah dia.



comel kan? dah,jgn deny. (:

0 comments: